Setia Bersama Misai Tanglooong

Friday, June 19, 2009

Debaran bermula....2 hari lagi

Lagi 2 hari tayar akan bergolek..... persiapan .... payah nak crita... tapi yang pasti...tempat penginapan dah sedia....kepada rakan2 taiping saya dah tenggok tempat tu bersama SPO dan JTJ pada 17.5.2009.... seperti yang dirancang malam tadi semasa eyeball di Cherry Corner... saya DMG dan ATD 1 kereta, VZO akan hantar anak ke....... lupa lak... pastu akan join di tempat penginapan.... swal juren pegi lewat...anak tuisyen dan SPO balik ke Sg Petani bayar bil Syabas dulu....malam baru bergabung....( jangan gearbox pecah lg dah la )..... ONK menyerah sebelum bertarung....QRL dgn tugasan...x dapet den nolongnye... petang ni harap2 x hujan....blh berkayuh untuk kekalkan stamina...

Untuk info rakan yang membaca .... berbasikal ni banyak faedah nya... teman dah tenggok macam-macam... Semasa kayuhan rakan cop di Sri Iskandar ada OKU pun berkayuh... ada veteran yang umur 62 thn pun berkayuh...( tamatkan kayuhan lagi awal dari saya )... dan yang mengagumkan saya...ada orang yang kena strok blh sembuh macam normal hanya dengan mengayuh basikal.... ini bukan rekaan ...tp betul-betul.... Anda renung-renungkan la....






DAN YANG PASTI SAYA TIDAK AKAN SESEKALI MENJADI SEPERTI GAMBAR DIBAWAH





SAYA LEBIH RELA SERET KAKI ATAU TOLAK BASIKAL DARI NAIK LORI PASAL ..... RISIKO NYER LEBIH PARAH DARI KENA LANGGAR KAPAL TERBANG.... TAK BOLEH TAHAN BANG......SENDIRI MAU INGAT LA

No comments:

Post a Comment